Selasa, 30 Jun 2009

Pujangga Hati

Wahai Pujangga Hati...

AKU mahu jadi penjaga Taman Hati MU, AKU sudah semaikan benih sayang biar ia bercambah jadi pohon rindu.AKU sirami hati MU biar mekar bunga- bunga cinta di Taman Hati MU. Sampai satu masa AKU datangi Taman Hati MU menuntut hak atas yang halal bagi AKU dan KAMU.

Ohhh Pujangga Hati!!!...

Rasa sayang ADINDA muncul jua untuk jiwa ini.Terasa tenang bagai air di kali.Apabila rasa rindu ADINDA pula datang menjelma jiwa ini pasti mengawang.Melayang-layang di langit biru mengejar awan.

Terima kasih,Pujangga Hati...

Aduhai Pujangga Hati,jangan seksa jiwa ini. Sudah sekian lama jiwa ini tandus dengan ilham. Hadirlah DIKAU menyirami jiwa ini bak mutiara jernih membawa khabar gembira.Jangan biarkan jiwa ini gundah gulana.Jiwa ini tidak bisa menanggung sengsara. Moga kasih sayang antara jiwa & hati bersemi jadi taman yang indah bagai syurga abadi.

4 ulasan:

FdausAmad berkata...

apa relevent dengan Manchester United club gua tuh?

j4l4k berkata...

FdausAmad - Mmg relevent seperti gol & gincu.

I_Hate_Lolipop berkata...

giler jiwang....budak sastera ke?

j4l4k berkata...

I_Hate_Lolipop - xlah budak ijazah am je.