Sabtu, 27 Jun 2009

AKU MURTAD...

Tak kira macam mana susah engkau cuba. Engkau tak boleh hentikan AKU sekarang. Sejak jaman Flintstones sampai ke masa Tun Teja dipantat oleh Hang Tuah. Turun ke jaman Francis Light berak di Penang. Bumi ini terus melalui perubahan. Kemudian datang plak J.W.W Bitch mandi-manda, mampus di rodok dgn sundang, masa terus bersambung untuk berubah. Tiada yang kekal lama dan sama, tapi pasti ada yang ikut sama MURTAD!!!

Macam Hang Jebat, Pendeta Zaa'ba, Dr. Burhanuddin Helmy, Pak Sako. MURTAD!!! pada umur dan jaman mereka. Ya... MURTAD!!!

Daripada warna-warna yang berbeda sejauh-jauh lubang yang nyaman.
AKU adalah produk ciptaan MAHA KUASA.
SEKARANG masanya... MURTAD!!!
AKU & mereka ada FALSAFAH sendiri. Mereka merubah haluan sejarah.
Setiap hari ada orang seperti AKU & engkau... MURTAD!!! dengan FALSAFAH tersendiri merubah haluan sejarah.

P/s; Bukan soal MURTAD akidah AKU ini soal PERJUANGAN!!!

2 ulasan:

FdausAmad berkata...

gua risau lu nih murtad btol weh...baik lu tobat cepat

j4l4k berkata...

FdausAmad - Rileks bro...gue masih pegang pd satu " Tiada tuhan melainkan ALLAH " dgn hati ,lidah dan perbuatan.