Khamis, 17 November 2011

Belum mampus lagi lah...

Perghhh...!!! Sudah dekat setahun gua tak menulis kat blog kutuembun... tapi kutu masih gagah perkasa...hehehe!!!

Apa ada kan...???

Nak herankan buat ape bukan ada orang baca pun, sikit pun gua tak kesah beb!!!
Ermmm... dalam tempoh bertapa macam-macam hal dah berlaku,sudah ada kerja tapi bukan kerjaya pilihan... sudah ada teman wanita walau tak cantik di mata mereka tapi sejuk mata gua memandang... gadisku beb mana nak cari... stok-stok gadis yang terbaek dari ladang dah nak pupus yang tinggal hampas...ahahaha...persetan lah tapi apa yang paling penting gua dah nak nikah@kahwin tahun nie... 18/11/2011

Perjalanan hidup gua dah semakin lengkap. Ada teman tidur itu yang penting kot...hehehe!!!

Banyak lagi keputusan dan pilihan perlu gua putuskan... otak gua tengah sibuk fikir style ape yang gua nak guna nanti... kuak kupu-kupu tak pun kuak lentang.

Nak tulis panjang-panjang pun malas...

Berani Gagal!!!... chow
Terdapat ralat dalam alat ini