Selasa, 23 Jun 2009

KUTU yang mati KUTU

AKU semakin mati KUTU. Intenet kat umah down terus langsung jam smpai AKU terpaksa gigi jari. Ini mungkin sbb ada mahkluk2 ghaib yg dengki dan jeles dgn konsep 1Malaysia yg AKU cuba terapkan. Oleh sbb itu AKU miss interview khoje. Technician plak bleh buat rileks mcm xde ape. Loe bleh senyum meleret dgn 125Z.Kdang2 buat aksi drift dgn nissan cefiro kaler hitam waktu hujan, saving takut tayar botak cepat. Loe mmg DK tapi GUE ttp rasa hampeh xbleh blah klau xde internet kt umah. Biasalah digital boyz. Bilalah??? AKU bleh online hari2, mlm-malam, siang-siang mcm sudah2. Tengok apa dh jadi skrang nie!!! Apa yg AKU bleh buat hanya duduk diam gentel biji balut daun mcm haram!!!

P/s: Entri mencari khoje semakin hilang arah mmg so-sial. AKU gubra!!!

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kutu anjing mel4l4k

j4l4k berkata...

Tanpa Nama - Ya...KUTU mmg hanjeng x mcm loe suci zahir & batin.

Tanpa Nama berkata...

kau tu kutu penyebab penyakit..shushh pegi jauh2 lah drp orang ramai...

j4l4k berkata...

Tanpa Nama - Dh tahu gue nie KUTU yg loe nk dekat buatpe.Pirahhh!!!

Tanpa Nama berkata...

siapa lak nk dekat kat kau..nak nasihatkan org lain supaya tk dijangkiti kuman kutu babi..klu dh terkena habislah..

j4l4k berkata...

Tanpa Nama - Baguslh buat khidmat awam secara sukarela kt sini.Trima kaseh bebanyak.Ikhlas dr KUTU.

Tanpa Nama berkata...

haha kutu yang panik..blackout pun dikatakan perbuatan khianat...one malaysia konon..siapa lah kau nk putuskan internet umah kau tu? perasan betul..dok dalam yt pun masih perasan..perasan dan buat2 perasan sbb buat2 klon...

j4l4k berkata...

Tanpa Nama - AKU mmg perasan sbb AKU manusia xtahulah dgn ngko " HANTU " xde nama.

Tanpa Nama berkata...

haha tak skola ke wei..tak tau beza perasan dgn perasaan lol...aku hantu takde nama ek...lagi bagus drp kau. nama dah bagus tp perangai setan.

j4l4k berkata...

Tanpa Nama - AKU mmg x skolah tinggi pown.Ngko mmg bagus drpd AKU tak tercela,baik budi pekerti tak spt AKU perangai mcm setan!!!

"AKU berhak utk berdiam diri atau menjawab setiap soalan yg tak masuk akal.Ada faham!!!

Apa sahaja yg AKU tulis boleh digunakan utk menentang AKU lagi & lagi oleh insan2 jiwa lemah.Ada faham!!!"

-Tammat-