Jumaat, 26 Jun 2009

AKU masih disini...

Apa yg mampu AKU lakukan???

Secara realitinya AKU memang hidup dlm aturan sistem ilusi ciptaan mereka, AKU makan, AKU minum, AKU bekerja atas tiap2 perkara segalanya telah di rencana dan diatur dgn corak mereka yg liberal pada akal dan hati lagi hedonistik, nilai-nilai moral yg korup lagi sekular. Mereka cuba me-liberalisasikan segalanya dlm aspek pemikiran, budaya-sosial dan pegangan. Tapi AKU masih bertahan dan terus bertahan.

Sistem pemerintahan yg di kuasai oleh proksi2 mereka. Dari Putrajaya, hingga ke Downing Street sampai ke Juruselam singgah di Washington D.C. Semuanya mereka. Pejamkan mata, pekakkan telinga, kuncikan mulut biar jadi hamba moden. Mereka memang parasit yg mengharu- birukan suasana dgn agenda tersirat.

AKU tidak mahu dijadikan hamba lagi dilekakan oleh mereka dgn hiburan duniawi. AKU mahu bebas berkarya tanpa gangguan. Bekerja tanpa ada tekanan daripada mereka. AKU tidak mahu sampai satu saat AKU menjauhkan diri daripada hal duniawi meninggalkan terus. Pasti AKU akan dipersoalkan kemudian masa. Ini bukan hal enteng bagi AKU.

Ingat masanya semakin hampir adakah AKU dan kalian semua sudah bersedia???

AKU tidak mahu cahaya itu hanya tinggal nama sahaja.

Tapi ingat semua mereka itu bukan sebaik-baik perancang tidak pula mengetahui atas segala perkara dan kenapa kisah silam terjadi dan mengapa masa depan tidak dapat dirungkap.

Wallahu'alam bi sawab

2 ulasan:

FdausAmad berkata...

tinggi weh lu punya cerita nih...

j4l4k berkata...

FdausAmad - Apsal? hang gayat ka?