Rabu, 28 Julai 2010

Zaha...jangan pekena kopi banyak sangat!!!

Gua pelik kenapalah kawan gua boleh hantar text yang aneh ketika gua asyik bekerja. Gua memang jenis yang prihatin terpaksalah gua mencongak2 apa yang sebenarnya kawan gua nak dari gua nie...

Text nya berbunyi begini....

As-kum bro...aku nak beri cadangan baik kat lu ngan eddy.Apa kata sempena menyambut ramadhan tak lama lagi.Apa kata diadakan ceramah perdana kat padang awam seks.7 Ceramah mengenai betapa pentingnya perpaduan ummah umat ISLAM dan akibatnya apabila kita bercerai-berai.Perpaduan ummah umat ISLAM perkara no.1 yang wajib@harus umat ISLAM jaga selain dari itu ugama kita ISLAM mengajar berlaku adil kepada orang bukan ISLAM betol??? Takde baiknya 1Malaysia yang lebih penting pepaduan umat islam tu.ni cadangan,pandangan.tidak de kene dengan politik,niat baik.untuk kebaikan lu boleh faham kan as.kum


Jenuh gua pikir... kenapa lah si zahar boleh antar text macam nie.... gua bukan ketua pemuda Ameno cawangan yg boleh bagi usul perkara macam nie kt pucuk pimpinan... gua juga bukan imam muda yang boleh bermuzakarah membincangkan soal perpaduan ummah... Ameno ngan PAS pun berdolak dalik... perpaduan orang melayu@islam kunun... politikus!!! politik tahi kucing. Gua hanya boleh lepak borak2 kutuk2 bahan orang nie orang tue... sampah masyarakat jer. Sedangkan orang yang berada di atas (Para pemimpin) masih lagi HANKY-PANKY lu orang boleh buat pe...???

Malam tue gua kol Zahar, tanya pahal dia msg gua macam tue.... dia jawab slow jer.....

"Gua terlebih pekena kopi lah bro...hehehe macam biasa Xkan lu Xkenal gua"

Macam manalah gua bleh lupa...mungkin gua dah lama tak berdengunggg kot...AHAHAHA

3 ulasan:

hafiz terompahkayu berkata...

selamat berposa! nanti nak buat ceramah kasi tau aku.

I_Hate_Lolipop berkata...

apakah jenis 'kopi' itu, sungguh menghayalkan, aku mahu sikit~

j4l4k berkata...

Terompah - Ceramah xjadi sebab xdpt kelulusan KDN sbb terlalu 18PL

Lolipop - Kopi armsterdam yg bleh bikin anjakan paradigma...ko nak ke??? X payah lh xde faedah HAHAHA!!!

Terdapat ralat dalam alat ini