Rabu, 29 Julai 2009

Pencarian khoje berakhir utk sementara waktu...

Akhirnya... KUTU punyai perkhojean.

AKU sudah dapat khoje sementara walaupun khoje itu bukan yang sesuai dengan AKU.
AKU sudah tak kesah bukan kerana terdesak biar pown pilihan yang lain itu ada tapi AKU tetap syukur. Janganlah AKU leka dengan khoje tue sudah nanti lambat untuk AKU bertindak semula.

Pergi mampus dengan ayat2 " get a life " ayat bajingan haram jadah sialan paling AKU benci dengar dan baca.

1hb Agustus AKU mula berkhoje...

Khoje senang... 4 jam sehari cuti ada semua ada sayang gaji tak berapa lumayan. Arghhh...takpe lah janji dekat plak dengan sarang KUTU.

Alhamdulillah...

P/s: AL-FATIHAH buat warih AKU yang meninggal dunia akibat kemalangan di Grik dan tak lupa umat ISLAM yg masih hidup atau telah mati...

2 ulasan:

Rona Realiti berkata...

ok ar tu bro...
dh ada keje...

aku pun keje part time skrg ni...
5 jam sehari...

end of year...
br dpt keje tetap kot...

insyaAllah...!!

j4l4k berkata...

RonaRealiti - Tima kasih bro bg semangat...sama2 kita usahakan insyaAllah